Verzenden

Hoi, wat ontzettend leuk dat je bij ons hebt geshopt! Nu komt het allerleukste gedeelte: de verzending en bezorging van jouw pakketje. Wij zorgen er namelijk voor dat onze pakketjes altijd als een cadeautje uitgepakt kunnen worden. 

 

Verzending in Nederland, naar België of naar Duitsland

Wij verzenden onze pakketjes met de diensten van PostNL naar Nederland, België en Duitsland. Zodra jouw bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging op het opgegeven e-mailadres met daarin jouw eigen en unieke track & trace code. Zo kun je gemakkelijk de status van jouw pakketje volgen.

Wanneer jouw pakketje bezorgd wordt, gebeurt dit door PostNL op het opgegeven afleveradres. Het bezorgen bij een PostNL Parcelshop is helaas niet mogelijk. Afhankelijk van de grootte van het pakketje versturen wij jouw bestelling als brievenbuspakketje of als pakketpost. Bij de track & trace gegevens kun je altijd terugvinden hoe jouw bestelling is verzonden.

Verzendkosten voor Nederland, België & Duitsland
Als je voor €75 of meer bestelt in Nederland, dan verzenden wij jouw bestelling helemaal gratis!

Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij voor een brievenbuspakket €4,95 en voor een pakket €9,95 aan verzendkosten. De verzendkosten worden bij het afrekenen van de items uit jouw winkelmandje automatisch toegevoegd aan de betaling. 

Voor België & Duitsland rekenen wij verzendkosten vanaf €6,60 voor een brievenbuspakketje en €9,95 voor een pakket.

Retourneren

Natuurlijk willen we graag voorkomen dat je een artikel wil retourneren! Mocht je een vraag hebben of je wil toch graag een artikel retourneren kun je ons een mail sturen naar klantenservice@lalalolliepop.nl en dan kijken we even met je mee. Vermeld hierin altijd het ordernummer.

Binnen 7 dagen na ontvangst dient het retour aangemeld te zijn bij ons. Binnen 14 dagen dient de retournering bij ons binnen te zijn.

Als wij de retournering accepteren kun je verder in het proces van verzending. De verzendkosten voor het retourneren zijn namelijk wel voor eigen rekening. Je kunt online bij PostNL een label aanmaken en op de verzendenveloppe plakken.

Mochten wij geen mail hebben ontvangen waarin je een retour wil aanmelden, kunnen wij de retourzending ook niet in behandeling nemen en eventueel ook geen geld terugstorten.

 

Kan ik sieraden retourneren?

Sieraden kunnen helaas om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.