Veelgestelde vragen
Hoi! Heb jij een vraag?
Check dan even hieronder of het antwoord er al tussen staat, voordat je ons een berichtje stuurt.
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Dat kan via de mail (klantenservice@lalalilliepop.nl). We doen ons uiterste best om je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden en registreren jouw bericht onder een uniek nummer in ons systeem.
We werken heel hard om alles soepel te laten verlopen, maar is er iets mis met je bestelling? Dan kan je het beste mailen naar klantenservice@lalalolliepop.nl Dan lossen we het graag voor je op!
Is er een fysieke LaLa Lolliepop winkel?
Nee, bij ons kun je alleen online shoppen via onze webshop of Social media kanalen.
Kan ik op een later moment nog een kortingscode toevoegen
Nee dat is niet mogelijk. Na een betaling is het niet mogelijk om nog een kortingscode toe te voegen.
Wat is de status van mijn pakketje?
Wil je weten waar jouw pakketje is? Je kunt de status van jouw pakketje gemakkelijk bekijken in jouw account en via de track en trace code. De code ontvang je zodra wij jouw pakketje overgedragen aan Post.NL. Ook krijg je via de mail een track en trace code, dus check zo nu en dan je mail.
Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?
De kosten voor het retourneren van je pakket zijn voor eigen rekening. Neem hier een kijkje